torsdag den 30. august 2012

I dag var det DHL dag. Jeg startede med en 5 km joggetur om morgenen. Min lægge var igen ret spændte, men det var væk om aftenen. Jeg varmede op ved at løbe ruten på de 5 km igennem. Sidste år var mit firmahold (Naviracers fra Naviair) hurtigst om torsdagen, så vi var i første startgruppe, og da jeg løb 1. tur var der altså frit løb. Rolf Knudsen og Bo Abrahamsson stak afsted og jeg lå i næste gruppe med Anna Holm. Hun var svær at slippe af med - super form - og vi fik begge 16.46 da vi krydsede 5 km mærket (jeg havde 17.08 ved skiftet). Vores hold var ramt af 3 afbud, så Jakob Aner og jeg løb begge 2 ture og Steffen Falch hjalp til med en enkelt hurtig tur. Vi var igen bedste hold torsdag, men naturligvis er det federe at have et rigtigt hold med 5 forskellige løbere, som vi havde sidste år. Jeg var helt oppe på 18.52 da jeg løb 4. tur i trafikproppen. Dagens total blev 27,5 km plus et kvarters cykling i hårdt tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar