mandag den 27. august 2012

Uge 34, Herlevløbet og DM

Søndag var en vild løbedag. Jeg tog til Herlevløbet for at få 10 km tempotræning i Halvmartempo på en rute jeg har løbet før. Jeg var lidt spændt i læggene, men efter en halv times opvarmning var det væk. Jeg fik løbet lidt for hurtigt på den første omgang af 4, så omgangstiderne blev 8.40 - 8.47 - 8.55 - 8.51 og altså en sluttid på 35.13. Jeg vandt sgu løbet og fik flotte præmier med hjem fra det hyggelige løb.
Ruten i Herlev er ikke hurtig, og jeg var ikke nedtrappet, så jeg tror jeg kan holde samme tempo om 2 uger på Halvmar og nå mit mål og komme under 1.15.
Ved DM på Østerbro Stadion løb jeg med på 3 gange opvarmning/afjog, så jeg kom op på 29 km på dagen og 105 km i alt på ugen og derudover 15 point for cykling. Det går godt for øjeblikket.

Vi havde 10 tilmeldte ved DM. Masha løb en fin 5000m, men ellers var kvinderne ikke helt så stærke som vi ellers er blevet forvent med. Mændene var derimod rigtigt gode. Steffen fik som sidste år en flot 5. plads. Kasper og Martin løb super godt og fik begge PR (15.29.85 og 15.32.03). Bedre kan det ikke gøres ved DM. Sidste år udgik Kasper efter et for hurtigt udlæg og Martin løb 16.16, så der er sket rigtigt meget på et år. Lasse viste at han er tilbage på toppen igen efter en lang skadesperiode hen over vinteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar