lørdag den 15. juni 2013

Liselejeløbet

Jeg fik ikke løbet torsdag og fredag, og da bisættelsen er på torsdag, går min plan om en god 5000m d. 20/6 i vasken. I går kørte vi fra Kolding og direkte i sommerhuset i Rågeleje, så det lå lige for at søge en erstatning og løbe Liselejeløbet i dag. Jeg løb 15 km, da det så ud til at være en god rute, og det lavere tempo ville være bedst for min ømme tå. Ved et lille løb som dette, havde jeg regnet med et sololøb, men til min overraskelse var vi 3 samlet efter 7 km i 3:45 tempo. Rune Knudsen fra Nordtrim viste sig at være en rigtig god løber, men efter nogle ryk og en tempoøgning til 3:40 og fik hul og holdt tempoet hjem til en sejr i 55.24. Stephen blev nr. 2 på 5 km efter Sharif, som måske er kommende løve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar