søndag den 30. juni 2013

Uge 26

Jeg er stadig skadet med svangsenen - det er sgu ynkeligt som den ene skade har afløst den anden de sidste år. Og jeg træner jo nada!
Desuden er det som altid en svær periode for mig, når der er græs pollen. Jeg sover ikke så godt, og er mindre oplagt til træning end normalt.

Torsdag stod på et kikset forsøg på at løbe,hvor jeg måtte stoppe på pga. smerter. Jeg fik dog 30 min svømning (1000m på 20.54 PR) og 1 time på MTB.
Jeg stod desuden for et mini stævne for ungdommen med 100m og 400m.

Fredag tog jeg i svømmehallem med Miriam og loggede 1400m på 30 min.

Lørdag blev det til 80 min MTB. Jeg blev også klar over, at de flade sketchers sko jeg har gået i ikke er guf for min svangsene.

Søndag var jeg kylling kl. 9 hvor Allerød CK starter deres træning, fordi de var koldt, blæsende og vådt. Så jeg drønede senere en time på MTB, og nogle timer efter løb jeg 5 km roligt.

I alt 10 km løb plus 63 point for godt 7 timers alternativt på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar