onsdag den 19. juni 2013

Mandag var jeg træt i benene, så jeg cyklede til træning og løb en roligt 14 km tur med motionshold 1.

Tirsdag cyklede jeg til klubtræning, hvor vi var rigtigt mange. Vi løb 10 x 90sek hurtigt/60sek jog eller 10 x 60sek/90sek. Kasper og Sharif gav gas, og Asbjørn som kun løb 60 sek. kunne næsten følge med. Karina, Emily og Astrid ser stærke ud. Og Lasse var tilbage efter en lang pause. I alt 15 km på træningen.

Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker med benerne lige nu. Min ømme tå er fin igen og knæet gør heller ikke ondt mere, men nu er der kommet 2 andre ting. Jeg har rigtigt ondt i det ene skinneben, og i den ene svangsene. Det begyndte i går og i dag kan jeg næsten ikke støtte på venstre fod :-(
Løbepause er nødvendigt. Godt at jeg har cyklerne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar