mandag den 3. juni 2013

DM hold / Uge 22

Som lovet holdt jeg fri fredag og lørdag. Jeg lavede kun stræk og mave/ryk og derudover slog jeg en masse græs, hvilket også giver sved på panden i godt vejr.
Søndag kørte 8 løver til DM hold i Randers. Det var en god tur. Det er fedt at være på tur med drengene. Vi fik bronze i DM hold og sølv i 4x1500m. Jeg løb med på en 1500m, når jeg nu alligevel var taget helt derover. Det gik ikke så godt (4.49.95), men generelt var tiderne dårlige i dag. Sikkert pga. blæsten.

Uge 22 gav kun 58 km og 34 point for alternativ. Jeg fik dog løbet kvalitet med interval tirsdag, 2x5 km torsdag og 1500m søndag.
Nu vil jeg forsøge at blive rigtig frisk, og så skal den have en over nakken med intervaller frem til d. 20 juni, hvor jeg vil satse alt på at komme under 16.30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar