søndag den 9. juni 2013

SuperBestLøbet

Jeg besluttede at løbe det lokale SuperBestLøbet, selvom det måske ikke er det klogeste i forhold til min ømme tå. Jeg har løbet det hyggelige løb alle år undtagen et siden 1996 og har en del sejre, men også rekord mange andenpladser. Min plan var at følges med Laybourn på 10 km i AT tempo (ca. 3:35) som ville give en tid på ca. 36 min. Men jeg havde overskud og løb så i stedet for de første 5 km med Stefan Frands på 17.15 (3:27 tempo). Herefter satte jeg farten ned til 3:35 ud til 9 km og sluttede så af med 3:20 for lige at komme under 35 min. Det var en god test af formen. Det var en stærk triatlet som vandt, så jeg fik endnu en andenplads og ingen købmandskurv :-) Laybourn løb ca. 35.35 og for kvinderne vandt Karina 5 km og Dorte 10 km.
Efter løbet cyklede jeg de 36 km på arbejde. Første tur i år på min carbonracer. Ufatteligt fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar