søndag den 28. juli 2013

Hornbækløbet

Laybourn og jeg havde delt os, så han løb 10 km og jeg løb 5 km. Opvarmningen foregik i regn, og jeg kunne straks mærke, at jeg ikke har gode ben i denne uge. Starten gik 4 min før tid, så vi var en del, som stadig varmede op foran startstregen. Jeg nåede at spurte næsten helt hen til starten, men det var naturligvis ikke optimalt. Jeg vendte, så jeg ikke fik en fordel, men alligevel vidste jeg ikke, om jeg synes det var okay at kæmpe med om sejren. Så det blev en fesen oplevelse, hvor jeg tabte terræn i starten, og ikke helt nåede op, men blev nr. 5 i et tæt opløb. Tiden blev ca. 17.23. I år løb de fleste gode løbere 5 km, mens det var omvendt sidste år. Layborn fik derfor ingen modstand på 10 km, men løb alligevel 20 sek hurtigere end vinderen sidste år. Så sejt af ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar