søndag den 21. juli 2013

Uge 29

Torsdag joggede jeg 11 km og om aftenen cyklede familien og jeg de 8 km fra Rågeleje til Musik i Tisvildeleje og retur.
Fredag cyklede jeg 44 km med 30,7 km/t i snit.
Lørdag løb jeg 3x3km tempoløb i 3:40 tempo. I alt 14 km. Inden vi igen cyklede til Musik i Lejet, nåede jeg 35 min svømning. Havet var roligt og dejligt varmt.
Søndag startede med 51 km med 30,7 km/t i snit og en dukkert med 25 min svømning. Det var ret hårdt, da der nu var bølger igen, og jeg tog en stor slurk af Kattegat. Her til aften løb jeg 11 km på 45 min med 4 x 2 min ryk for at bryde motonien.

I alt fik jeg trænet 10 timer (112 point) fordelt på 66 km løb, godt 4 timers cykling og 1 times svømning. Jeg er fint tilfreds med dette, for det har været en tætpakket uge.
Jeg har dog været noget i krise og overvejet om jeg skulle stoppe med at løbe så meget. Midt på ugen havde jeg ondt i svangsenen, knæet og ryggen, så der var ikke meget sjovt ved at løbe. Her i weekenden er det dog gået bedre og bedre, så jeg holder humøret højt. Jeg tør ikke løbe baneintervaller endnu, men jeg håber stadig på at få en sub 16.30 tid på 5000m i år. Måske ved V-DM d. 25 august.
På lørdag løber jeg Hornbækløbet sammen med vores venner der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar