onsdag den 3. juli 2013

Tur til Hallandsåsen

Mandag løb jeg 5 km, svømmede 1425m på 30 min og sluttede med 10 min aguajog.

Tirsdag var vi 10 gutter på cykeltur på Hallandsåsen, som man i bil nemt når over til på 2 timer fra Allerød. Vi kørte en klassisk 82 km runde med 1600 højdemeter. Jeg fik dog 98 km, da jeg kørte lidt ekstra undervej og efter turen. Der var 9 stigninger, og da der gik ræs i den på alle stigninger, blev det en pænt hård tur, selvom der var meget ventetid ved opsamlingerne. Det var et chok, da den første bakke tog fat, men jeg faldt rytmen og da vi nåede stigning 3 (Kullaborg) og 4 (Brantekällavägen), som jeg kendte i forvejen, var jeg kørt varm. Brantekällavägen (1,8 km med ca. 9% i snit) kørte jeg første gang 2007 sammen med Rasmus Henning, hvor han kørte 4 ture på 6.20-6.30 og jeg kørte den første tur på 7.20 og derefter 7.40-7.50. Nu kørte jeg helt igennem på en enkelt tur, og fik kørt 7.15. Fedt, for der bliver jo længere og længere mellem "PR´s" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar