søndag den 14. juli 2013

Uge 28

Fredag havde jeg en masse jeg skulle nå, så jeg lavede 3 små pas når de lige kunne klemmes ind. Først 21 km/40 min cykling, så 5 km/22 min løb og senere mens vi var på stranden svømmede jeg 1500m på 30 min.

Lørdag løb jeg en joggetur med venner, som var på weekend i sommerhuset. Finn løber rigtigt fint, og vi fik 10 km i bogen.

Søndag var jeg ret splattet, så jeg kom første ud sidst på dagen, og have ikke lyst til at pine mig med for meget tempo, selvom det var planen at jeg skulle løbe intensitet. Så jeg løb 5x2 km med 1 min pause, hvor de første 4 ture gik i 3:45 tempo, og den sidste blev presset under 3:40 tempo. I alt 17 km.

Jeg kom op på 60 km og fik løbet interval 2 gange. Helt okay, for jeg har stadig en stadet svangsene. På cyklen fik jeg godt 4 timer og i Kattegat blev det til 90 min, og det giver jeg ca. 50 point.
Så alt i alt endnu en god uge :-)    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar