onsdag den 16. oktober 2013

Jeg hjælper jo DAF (primært Niels Kim) med forskellige opgaver. Der er desværre rigtigt meget som ikke fungerer. Niels Kim har de rigtige ideer, men alt for mange af planerne bliver ikke til noget (af mange forskelige grunde) og kvaliteten i det vi laver, er ikke altid i orden. Selvom det er frivilligt arbejde, kan godt gøre det bedre med en god organisation. Jeg fortsætter frem til VM halv, men hvis vi ikke får organiseret os bedre derefter, finder jeg noget andet at bruge min tid på.

Jeg startede denne uge med en fed MTB tur i Hegnet på 90 min.

Tirsdag var jeg til fællestræning i klubben. Vi løb 6x1 km i skoven. Kristian Krog har rykket sig et niveau. Han løb 3.15 i snit. Det bliver spændende om han kan holde til distancen i Frankfurt Marathon. Jeg løb selv 3.25 i snit. Jeg var lidt mat efter søndagsintervallerne. Louise slog mig i spurten på den sidste! 14 km i alt og 20 min MTB i alt.

Onsdag svømmede Miriam og jeg 1 time i svømmehallen, og bagefter kørte jeg 80 min på MTB.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar