onsdag den 9. oktober 2013

Mandag var jeg ikke specielt øm i benene. Det havde jeg ellers forventet, fordi jeg har så få km i stængerne. Jeg holdt alligevel en fridag, da ømhed jo ofte først viser sig fra sin værste side 24-48 timer efter belastningen.

Tirsdag cyklede jeg morgentur på VM ruten med Kasper Hartlev. Han kører godt på cykel. Jeg fik 50 km.
Om aftenen var jeg på som træner. Vi løb bakkespurter. Pär-Johan og Stephen var tilbage efter skader. Mads Unger fortalte, at han skal opereres i foden igen sidst på måneden. Han bliver giftig, når han har fået det fikset. Ellers er det i øjeblikket vores piger, som møder flittigst op til træning. Og de går godt til den.
Louise deltager i aften i sin første Talent Kraft Center træning med Heidi Jensen på Østerbro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar