tirsdag den 15. oktober 2013

Uge 41

Onsdag gik med svømning og en god MTB tur.

Torsdag løb vi 5 km testløb. Jeg var pace for dem som ville under 20 min. Det lykkes så flot for Karoline Hardis og Philp Høyby, mens Sofie og Josefine kæmpede forgæves og sluttede lige over 20 min.

Fredag trænede jeg ikke. Efter arbejde kørte jeg min søn til Netparty Fyn (i Fredericia), og herefter tilbage til sommerhuset i Rågeleje.

Lørdag joggede jeg kun 8 km, da jeg overvejede at løbe Sydkystens halvmar søndag.

Jeg droppede halvmaren og lavede et godt træningspas i stedet for. 6 km opvarmning inkl. stigningsløb. Herefter 10x500m på en 700m runde, hvor der er en stigning midt på intervallen. De sidste 200m nedad på runden bruger jeg til pausejog.

I alt fik jeg 82 point via 42 km løb, 50 min svømning og 3t40min cykling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar