mandag den 3. februar 2014

DGI Sønderjysk Cross

Onsdag var jeg til svømmetræning om morgenen og kørte spinning om aftenen.

Torsdag var jeg helt færdig efter arbejde og faldt i søvn, så jeg kom ikke til træning.

Fredag løb jeg 10 km på bånd med 6 km i 3:40 tempo

Lørdag var jeg med min far til DGI cross i Rødekro. Det var sjovt nok at opleve de mange deltagere fra en masse forskellige klubber. Selve løbet var på 3 omgange á ca. 2,1 km om en sø. Efter en rimelig hård start, lå jeg nr. 5 efter de første 500m, og valgte så at rykke op foran, så jeg havde bedre udsyn til det knoldede underlag. Den næste km lå jeg på anden/tredjepladsen sammen med en 19 års triatlet. Ham måtte jeg slippe, og på sidste omgang kom min gamle klubkammerat Frank Jensen også forbi. Triatleten gik dog i stå, så jeg indhentede ham igen og sluttede samlet som nr. 3 og klar vinder af M45. Det var et godt løb, hvor jeg pressede godt på hele vejen. 16 km i alt på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar