mandag den 31. marts 2014

Uge 14

Det sidste dage ved VM Halvmaraton har været så fede. Løberne fik fortjent store resultater ud af deres hårde indsats og det er en fornøjelse, at få lov til at hjælpe så sympatiske mennesker til succes. Jeg skriver om VM oplevelsen senere.

Min egen træning er gået godt. Selvom min venstre knæ stadig driller, fik jeg løbet okay torsdag til søndag.

Torsdag aften løb hele landsholdet ca. 8 km sammen. Simone skulle have lidt tempo, og jeg løb med på hendes 2x1 km i 3:30.

Fredag løb vi 8 km morgenjog og 8 km aftentur. Ikke alle var med på begge ture.

Lørdag morgen joggede jeg med 3 km med Jesper, Peter, Abdi og Thijs og løb herefter 8 km alene i 4:10 tempo.

Søndag tog jeg til Birkerød og løb 17 km med Christian Madsen.

Jeg kom op på 69 km løb og med 34 point for cykling gav det 103 point i alt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar