søndag den 14. september 2014

2 timers spas og fart

På andendagen med min nye MTB, skulle den stå sin prøve. Fra sommerhuset i Rågeleje kørte jeg op ad min "interval bakke" Strandbakken, som er en stejlere parallelversion af "Benbrækkerbakken". Min hidtil bedste tid var 1min50sek. Nu fløj jeg op på 1min34sek! Herefter kørte jeg 2 timer på singletracks i Tisvilde Hegn. Fåååk - det er fedt med 29 tommer. På nedkørslerne skal man til at passe på at man ikke sprænger trommehinderne. Og rødder og snacks på flade stærk kilder lidt i numsen, men har ellers ingen betydning. Jeg gav den gas og var for en gangs skyld flad i begge batterier da jeg kørte hjemad. Men alligevel testede jeg lige Standbakken en gang mere for at se om 1min34sek kunne passe. Og selv med trætte ben kom jeg op på 1min36sek.
En så stor forbedring deler jeg med glæde mellem køreglæde, gode ben og godt udstyr ;-) Jeg er happy - og det er min sponsor også :-)
På lørdag kører jeg med i finalen i Hotcup i Tisvilde Hegn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar