lørdag den 13. september 2014

Mandag cyklede jeg til og fra arbejde ad den korteste vej. 73 km / 2t20 min.

Tirsdag løb jeg med på opvarmning og afjog ved vores fællestræning. Det blev til 7 km i alt.
Programmet var 5x1000m med start hver 6. minut. Pär-Johan så stærk ud, og havde 3.00 i snit. Sharif var nogle sekunder efter. Anna og Louise løb imponerende. Anna ca. 3.12 i snit og Louise ca. 3.18. Flere af de unge talenter gjorde det også godt.

Onsdag fik jeg en mystisk krampe i læggen og holdt fri.

Torsdag var læggen stadig spændt, så jeg tog en fridag mere, og kørte i stedet for rundt og kiggede på MTB. Jeg endte med at købe en Trek Superfly 9.8 hos Rex cykler i Helsinge.

Fredag var jeg presset for tid. Jeg kørte en omgang på Kettingerunden, som er 12,1 km, på 20.00 min. I alt 23 km på 41 min.

Lørdag havde jeg fået min nye MTB, og kørte en fed tur i Gribskov på 2t40 min.
Jeg løb også 4 km uden at få ondt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar