mandag den 22. september 2014

Uge 38

Lørdag morgen måtte jeg erkende at ugen havde været lidt hård, og jeg trængte mere til at sove længe end til et hårdt MTB løb. Jeg løb 5 km da jeg vågnede og herefter gik vi på svampejagt i skoven. Om eftermiddagen skulle jeg bare lige checke mulighederne for at lave en god crossrute, og kørte derudad på MTB. I et sving hvor jeg var uopmærksom, kom der en modkørende og jeg bremsede max, og så bliver man altså kastet af sin cykel når den har hydrauliske skivebremser. Jeg landede på hovedet og fik ødelagt min hjelm, og slog ellers skulder og albue, men ikke noget alvorligt. Men mit nye lækre forhjul var helt ekset :-(  Jeg kæmpede mig hjem og skiftede til den gamle MTB og fik i alt en times træning mens jeg opsnuste nye stier.

Søndag var jeg meget øm i nakkemusklerne. Jeg cyklede roligt til Øverød for at hente bilen, hvor vi havde efterladt den efter en fed fest.

I alt fik jeg løbet 12 km og cyklet 11 timer 40 min, hvilket giver i alt 117 point, så det var en god uge.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar