fredag den 5. september 2014

Mandag havde jeg mange ting at nå, og kom ikke ud at træne. Jeg bildte mig selv ind, at det også var smart at samle kræfter til den sidste runde i Sommercuppen på torsdag.

Tirsdag cyklede jeg hjem fra arbejde. 44 km på 1t27min. Jeg kørte et hårdt ryk på 4 km, som sluttede med stigningen fra Kollekolle til Nørreskoven, hvor jeg holdt farten over 38 km/t på trods af lidt side-modvind ude fra Furesøen.
Senere kørte jeg på MTB til træning i klubben, hvor vi fik en ny stærk pige til vores gode juniorpige gruppe. Jeg håber vi kommer til at se meget til hende i fremtiden. Jeg løb med på opvarmningen og lidt frem og tilbage på stadion mens der blev løbet intervaller.

Onsdag trillede jeg kun en halv time på MTB for at løsne benene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar