lørdag den 13. september 2014

Ny MTB

Jeg har besluttet mig for at køre nogle MTB løb de næste måneder. Jeg kunne sådan set godt køre på den Cube jeg har, men jeg valgte at forkæle mig selv og købe en ny MTB. Så ved man også at det ikke er pga. cyklen hvis man ikke kan følge med. Jeg ville rigtigt gerne have en specialized, som den Christian Madsen har købt, men det gode tilbud han fik, er væk, så det ville blive for dyrt. Min ven Kenneth Carlsen (en solid gear feinschmecker) anbefalede Trek Superfly, som både fås i alu og carbon og i et hav af udstyrspakker. Jeg ville gerne have haft SRAM´s 1x11 gear, men det kunne ikke lige passe med det gode tilbud der var. Valget blev derfor en Trek Superfly 9.8. Det er carbonramme, 29 tommer hjul, 2x10 gear, en fin forgaffel, gode hjul og complet XT. Den er fed at køre på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar