mandag den 2. marts 2015

Uge 9

Jeg var frisk og klar da DM 10 km Cross blev skudt i gang lørdag. Jeg fandt hurtigt et realistisk tempo, og opnåede et lille overskud undervejs og fik en ok placeringen som nr. 8 i min veteranklasse. Omgangs tiderne på 6.57-7.03-7.01-7.00-6.52 sad lige i skabet. 16 km i alt på dagen.

Søndag forventede jeg en nem dag som træner og løber. Men der var mange ting at se til, og midt i al balladen glemte jeg fuldstændig at tage min klubdragt på, da jeg skulle løbe 2. tur i stafetløbet. Jeg opdagede først fejlen da Gudmand råbte det til mig efter 1. omgang. Afslutningen på løbet blev præget af at jeg var flov over mig selv, og prøvede at "gemme mig væk" og var tæt på at udgå, men det kan men jo ikke i et stafetløb. Så jeg gennemførte og indstillede mig selv til diskning, men det blev afvist. Men en dårlig løbeoplevelse var det. Jeg fandt dog mit gode humør frem igen, og fik jogget og snakket en masse så jeg fik 14 km i alt.
Om aftenen kørte jeg 30 min let restitutions spinning.
På trods af at jeg følte mig træt det meste af ugen, fik jeg ny km-rekord for 2015 med 80 km og hertil 2½ times cykling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar