søndag den 29. maj 2011

Sjælsø Rundt 125 km

Cykelløbet fik en skidt optakt, da jeg opdagede at jeg havde fladt bagdæk 10 min inden starten. Så jeg nåede ikke frem til kl. 7:30-starten sammen med mine ACK klubkammerater. Jeg kom afsted 4 min efter dem, og på de første 40 km havde jeg svært ved at finde en gruppe at køre med. Men så var vi 5-6 stykker som begyndte at samarbejde og vupti ved 90 km havde vi indhentet hovedfeltet fra 7:30-gruppen hvor de sidste ACKere sad. Herefter var der ræs på. Jeg sparede kræfterne til Skodsborgbakken 5 km før mål. Vi var ca. 30 mand i gruppen, da jeg satte fart på fra bunden af bakken. På toppen var vi kun 4 mand tilbage og man kunne ikke engang se de næste. Nice kørt! Med tiden 3.29.19 kørte jeg 8 min hurtigere end sidste år, og jeg begynder at føle mig mere sikker på mine grænser og muligheder på en cykel. I alt 163 km / 4t56min. Om aftenen tog jeg lige 7 km på løbebånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar