fredag den 6. maj 2011

Sommercup

Så startede sommercuppen (cykelløb for supermotionister), og jeg besluttede at køre med, da jeg ikke mærker noget til baglåret når jeg cykler. Nogen gange er cykelløb bare så meget anderledes end løb. Det var det i dag. Der blev kørt langsomt (feltets sluttid 2t9min mod 2t5min sidste år, hvor det endda var regnvejr). Men man får alligevel ikke bare sådan lige lov til at køre væk. Så efter 80 km er det en lunken fornemmelse at komme i mål med masser af kræfter. Det sker jo aldrig i løb. Jeg fik kørt spurten klogt, og blev nr. 19 ud af de 47 startende. Det er min bedste placering i sommercuppen, så det er jo godt nok.
Og da løbet var så nemt, skulle det ikke betyde noget særligt mht. Lillebælt Halvmarathon på lørdag. Ialt 107 km / 3t13min

Ingen kommentarer:

Send en kommentar