torsdag den 18. april 2013

Det var endnu en god løbedag. Ved klubtræningen var Kersti på banen med de unge og hurtige, mens jeg tog en tur i skoven med Astrid, Tine, TJ og Tomas. Alle løb 3x1 km på 3:39 i snit og Tine og jeg tog 3x1 km mere på 3:37 i snit. Ret sejt! I alt 14 km på træningen. TJ skal løbe DM Ultra lang (o-løb) på søndag og de andre skal løbe BT Halv.
Min knæskade har jeg fået styr på, efter at jeg holdt op med "coretræning" og bare laver almindelig mave/ryg-træningen, som ikke belaster knæet. Måske laver jeg øvelserne forkert. Eller også er der en vis risiko ved at lave de øvelser, hvor knæet bliver udsat for hård belastning? Jeg har hørt om andre som har oplevet lignende, så pas på ikke at starte for vildt op med coretræning.

Jeg så et fedt citat i dag, som var nyt for mig:
"Hard work beats talent when talent doesn't work hard"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar