søndag den 14. april 2013

Uge 15 - bedre og bedre

Onsdag:   1 time på MTB og 7 km/30 min på løbebånd
Torsdag:   Klubbens 5 km testløb. Jeg havde ondt i ryggen og dårlige ben. Jeg løb med Asbjørn og han fik en fin tid på 18.25. 10 km i alt på træningen.
Fredag:     Jeg holdt løbefri pga. ryggen og cyklefri pga. det triste vejr.
Lørdag:     11 km med tempo på 4 km (3:52 => 3:38). Fedt pas - næste uden smerter. Nåede også lige 40 min på MTB inden vi kørte til lillesøsters fødselsdag i Kolding.
Søndag:    12 km jog i Stenderupskoven og på stranden ved Løverodde. Senere 40 min spinning og masser af mave/ryg øvelser.

I alt kom jeg op på 60 km løb og 84 point i alt. Det er fedt. Jeg tror mit knæ er ved at gå i orden, og jeg håber at jeg kan få ballen/ryggen under kontrol, så jeg kan komme til at løbe marathon til efteråret. Jeg vil fortsætte med at cykle en del og prøver at løbe kortere og hurtigere end normalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar