onsdag den 17. april 2013

Mandag løb jeg 8 km på 31:20 (3:54 tempo) og joggede 1 ekstra km. Senere cyklede jeg med Joachim, men da hans kæde knak på bakken på "Tyren", måtte jeg skubbe ham hjem, så jeg fik en del syre i den ene arm.

Tirsdag havde vi en fed aften med små 30 deltagere til fællestræning og teammøde. Vi løb 8x600 el. 8x400 med ca. 2 min pause. Jeg havde det godt og lå i gruppe med Kristian Krog, Kristian Hartlev, Laybourn, Stefan og vores nye stærke løber Stephen. Emily, Louise, Dasha og Andreas fulgte også fint med på de første 400m. Jeg løb 1.57 i snit (3:15 tempo). Lidt foran havde vi Thomas Jensen, Pär-Johan, Asbjørn og Jonas. Kasper lå langt foran, selvom han havde lavet maxtest dagen før. Ved mødet fortalte han de andre om sin flotte fremgang, som bl.a. skyldes de råd han har fået efter testene ved DSA.
Hos Løverne satser vi på denne side af sommerferien primært på deltagelse ved baneturneringen og mændene tager også til DM hold.

Onsdag joggede jeg 9 km og tog 80 min på MTB med godt fart. Resten af dagen arbejde Miriam og jeg i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar