tirsdag den 25. februar 2014

Møde i DAF

Niels Kim og jeg mødtes i dag med DAFs Direktør Jakob Larsen og Sportschef Thomas Bøgh, for at tale om løbeudvalgets opgaver og rammer. Lige nu kan jeg ikke sige, om der kom noget godt ud af det.
Niels Kim og jeg vendte også en masse praktisk om DM 10 km og DM 10.000m.
Det er umuligt ikke at tale VM Halv, som vi forventer os meget af. Jeg er holdleder sammen med Niels Kim og Henrik B. Andersen, og vi bor på løberhotellet fra torsdag. Vi lavede en plan for hvordan vi vil forsøge at håndtere pressen, og så talte vi om hvilken betydning DM 10 km skal have i forhold til den endelige VM udtagelse. Lige nu ser alle mændene ud til at være skarpe, så der vil være meget dygtige løbere, der ikke er plads til på holdet. For kvinderne er det ikke alle det kører optimalt for.
D. 15 marts skal 7 løbere udvælges. D. 21 marts skal de endelige 5 løbere udpeges. På holdet tæller de 3 bedste i mål.
Min træning har været fin de 2 sidste dage.
Mandag 6 km jog på bånd og 1 times god spining.
Tirsdag 40 min MTB og 8 km ved en fed banetræning. Min lyske er stadig ikke god, så jeg joggede bare rundt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar