mandag den 6. oktober 2014

Eremitageløbet

Det er "kun" et motionsløb, men der er så mange gode historier og oplevelser forbundet med det, så det for længst er blevet en topbegivenhed for rigtigt mange udholdenhedsløbere.
Blovstrød Løverne har så stolte traditioner for mænd i dette løb, men ikke noget særligt for kvinder. Det fik vi så i år.
Vores klub er bl.a opbygget på tillid, venskab og ambitioner, og det hele kom så smukt ud i går. Vi har passet godt på Anna Møller siden hun kom til klubben, Louise Rode har været en super veninde, og Louise og Michelle Lundh har hjulpet hinanden frem til store resultater ved Friløbet og E-løbet. Og i går overgik de 3 mine forventninger. Anna som debutant på en distance som næsten overstiger hendes ugentlige km-tal... Jeg håbede bare hun ville få en god oplevelse, og gik det godt så en tid på 47:30. Anna løb under 47 min trods et hårdt udlæg sammen med de 2 bedste. Jeg håbede på sub 50 til Louise og 50:30 til Michelle, men de sparkede bare røv og løb begge 49.03. Med Anna som nr. 3, Louise som nr. 5 og Michelle som nr. 6 viste pigerne at vi kan blive en dominerede faktor. Vi har jo andre talentfulde piger som vil blive trukket med op i niveau. Og jeg bliver ekstra glad ved at opleve min gode makker, Kersti Jacobsen, blomstre og give ud af sin viden, erfaring og glæde. Vi er sgu et stærkt team sammen med Anna, Henrik og Tomas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar