onsdag den 29. oktober 2014

Kersti med som holdleder

Sidste år var vi kun 2 holdledere ved NM og EM cross, og det er ikke hensigtsmæssigt. Især ved EM er det svært at komme rundt og "være alle steder på en gang".
Det har derfor stået på vores ønskeliste at blive 3 holdledere/trænere. Den ekstra person skulle være kvinde, da det vil være af stor gevinst for vores juniorpiger og kvinder. Vi prøvede også at kigge efter en som kunne virke som behandler (fys. el. lign.), men det er ikke nemt at finde en som kombinerer at være fra løbemiljøet, kvinde og behandler.
Niels Kim spurgte mig, om Kersti Jacobsen kunne være interesseret. Først tænkte jeg, at det var en dårlig ide med 2 trænere fra samme klub. Men jo mere jeg tænkte på Kerstis kvaliteter, og hvor super god hun er med juniorpigerne, lod jeg mig overbevise om, at hun ville den rigtige.
Og så er jeg sikker på at vi alle 3 kan det der med at være ALLE løbernes holdledere/trænere.
Hvis man ikke kender Kerstis løbekarriere kan man læse om den HER - undskyld Kersti, jeg ved du ikke er så vild med den wiki-profil :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar