onsdag den 29. oktober 2014

Seriøs træning

Mandag løb jeg 8 km i 4:30 og cyklede derefter 40km/80 min på arbejde.

Tirsdag morgen cyklede jeg hjem igen efter en vagt på 16 timer. Medvind og solen i ryggen gav et snit på 31 km/t på trods af stops igennem byen og zombiekrop.

Tirsdag aften startede træningen i de 4 mørke måneder. Vi løb med pandelamper i skoven. I min herre-gruppe løb vi 4x7min p. 2,5 min og kom op på 16 km. De unge og løb 6x3 min.

Onsdag var jeg i Hareskovby hos Anna Møller med Karoline Hardis og Louise Rode, da de ikke kunne komme til træning tirsdag. Vi løb 4x4 min. Jeg lavede et fedt mix med temposkift og forskudt start, så Anna og Louise kunne få maximal glæde af hinanden. Få mænd jeg har trænet har haft det løberhjerte de piger har.
Jeg kan ikke løbe i pigernes tempo, så jeg var support på cykel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar