fredag den 24. oktober 2014

Onsdag var jeg til planlægningsmøde om Nordic Controllers Criterium 2015, som vi laver omkring 1. juni. Det bliver med enkeltstart på Værløse Flyveplads, social tur til Rungsted Havn, holdløb på "Tonseren" mellem lufthavnen og Kongelunden og ikke mindst fællesstarten på "Tyren" ved Ganløse. Det bliver et fedt!
Da jeg skulle cykle hjem var det blevet mørkt og regnvejr, så det var ikke de sjoveste 80 min jeg har kørt.

Torsdag cyklede jeg på arbejde i modvind 1t25min tog det. Jeg var lige forbi Løberen i Lyngby for at skaffe det sidste grej til crossløbet i morgen.

Fredag cyklede jeg til Christian i Birkerød. Vi løb en god tur sammen i Rude Skov, hvor vi bl.a. fik talt meget om hans Fullperformance-team og samspillet med løbeklubberne og trænerne.
Løbeturen var på 11 km og i alt fik jeg cyklet 1t35min, da jeg var på MTB og det igen var modvind.

Jeg glæder mig meget til crossløbet i morgen. Desværre har Abdi og Thijs meldt afbud, så den mest interessant duel mellem mændende bliver ikke til noget.
Juniorpigeklassen er meget stærkt besat, og det bliver en fest at opleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar