lørdag den 4. oktober 2014

Masser af sager at tage sig af

Når man er leder af en stor blandet løbegruppe + arbejder i DAF´s Løbeudvalg, er der i perioder rigtigt meget at bruge sin tid på. Heldigvis er det meste sjovt. Jeg har bl.a. arbejdet med:
  • Tøjpakke til eliten
  • Skaffe startnummer og klubtøj til Anna, som skal løbe E-løbet
  • Få sat et stævne op, hvor Louise og Anna kan få gode 3000m/5000m tider - herunder at finde svar på spørgsmål ang. regler for at sætte dansk rekord
  • Masser af samtaler om gruppen med Kersti.
  • Lave info om Øst Cross/Lions Cross og videre overvejelser om evt. DM lang cross.
  • Ansøge om DAF træner licens
  • Forholde sig til evt. ansøgninger om DAF/Team DK støtte
  • Sætte sig ind i DAF nye talentudviklingsstruktur 
  • Komme med input til forhåndudtagler til EM cross
  • Hjælpe Niels Kim med praktisk ting omkring Cross Challenge
Jeg har ikke trænet så meget fordi min nakke stadig driller. Jeg var dog med til en fed skovtræning med en masse unge. Det er ret vildt hvor mange piger vi har i gruppen nu.
Jeg var til røntgen i torsdags. Der går en uge før man får svar :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar