lørdag den 5. december 2015

En uge til EM Cross

Træningen i denne uge er kørt efter planen.
Torsdag løb vi 30 min opvarmning og herefter 10 lange stigningsløb.
Lørdag løb vi 2 x (4 x 750m på græs). I første sæt med pause på 60-90 sek. og i andet sæt med pause 90-120 sek, alt efter hvor hurtigt man løber. Vi skiftede til pigsko mellem de 2 sæt.
Forrest løb Christoffer, Anna og Laybourn. Herefter kom Louise og jeg var lidt efter hende. Sidst havde vi Karoline og Karina. Det var elendigt vejr, men god træningen alligevel.

Min egen træning ser sådan ud:

Onsdag:  Fri
Torsdag: 75 min MTB og 11 km løb inkl. 10 stigningsløb
Fredag:   11 km roligt
Lørdag:   13 km i alt inkl. 8x750m interval. Kort efter 5 km ved Øst Cross i Hillerød, hvor jeg heppede på de unge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar