tirsdag den 1. december 2015

Til at blive helt høj af

Det er nu helt fast at vi er 25-30 til tirsdagstræningen. Stemningen er super god, og det blev ikke mindre festligt af at det var Louises 18 års fødselsdag.
Vi løb opvarmningen i skoven. Der var mange væltede træer.
Intervallerne, som igen var 2x(10x1min) p. 30sek sp 3min, løb vi på banen.
Jeg løb det første sæt i gruppe med Hjortemark Olsen, Gustav&Philip, Sarah, Freja og Masha. Her løb vi 280-300m pr. 60 sek. dvs. ca. 3.20-3.30 tempo.
Andet sæt løb jeg i gruppe med Karoline, Louise, Lea, TJ, Christian Jørn og Laybourn. Her løb vi 310-330m pr. 60 sek. hvilket giver et tempo på ca 3.00-3.15.
Jeg fik 13 km i alt.
Om formiddagen var jeg lige 75 min rundt i skoven på MTB.

Mandag morgen prøvede jeg at løbe på bånd, inden jeg kørte hjem efter en 16 timers aften-nattevagt. Men det fungerede ikke og efter 3 km stoppede jeg. Jeg var supervisor for flyvelederne mens stomen passerede. Det var ret krævende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar