søndag den 20. december 2015

Nu 80 km - men ikke uden problemer

Som tidligere skrevet løb vi 11 km morgentur i mandags i Frankrig. Ellers har ugen budt på:

Tirsdag
6 km morgentur
Aften: 10 km (4 omgange på lysløjpen i Holte). Vi løb tempo på 2 omgange. Ret nostalgisk. Da jeg startede i klubben, løb vi kanon træning der hver tirsdag om vinteren.
Jeg tog det lidt roligt og kom rundt på 20.01. Anna løb 18.48, hvilket var 6 sekunder fra kvindernes rekord, som indehaves den tidligere EM Cross løber Nina Borch Christensen. Tidligere gik ruten op over den stejle bakke i starten, nu går den uden om bakken. Ruten er blevet længere, men ikke nødvendigvis langsommere, da bakken satte en under pres fra starten.

Onsdag
13 km hvor jeg viste Christian Madsen nogle fede steder i Allerød. Han flytter hertil d. 1. feb. Desværre spændte mig ene læg voldsomt op. Jeg gennemførte turen, men resten af dagen kunne jeg ikke gå naturligt.

Torsdag
Jeg kunne lige klare at løbe med ved træningen. Jeg fik 12 km roligt løb i alt. Det meste sammen med Anna. Vi lavede trappetræning og stigningsløb på banen.

Fredag
Fri - vi kørte til Holstebro efter arbejde.

Lørdag
13 km morgentur i Holstebro.

Søndag
5 km formiddagstur
10 km efter middagstur. Her gjorde min læg ondt igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar