tirsdag den 15. december 2015

Nu oppe på 70 km

Det har været endnu en fin uge hvor jeg øgede til 70 km og fik 2t40 min cykling.

Onsdag holdt jeg fri, da jeg var bange for at få ømme muskler efter den hårde spinning tirsdag aften.

Torsdag løb jeg 6 km morgenjog inden jeg skulle til det årlige lægecheck på flyvemedicinsk klinik.
Herefter kørte jeg 80 min på MTB.
Ved klubtræningen om aftenen fik jeg 11 km.

Fredag rejste jeg med Løbelandholdet til EM i Cross. Det var desværre mørkt da vi nåede frem, og der var ikke lys på landevejen, som vi måtte løbe frem og tilbage inde på hotellets område. Jeg fik 7,5 km.

Lørdag var vi først til træning på EM ruten. Her løb jeg 8,5 km
Om eftermiddagen joggede jeg en tur på trails og den lækre strand sammen med Kersti og Niels Kim. Jeg fik 7 km. Niels Kim og Kersti viste en masse hoppeøvelser på en bænk, som kan hjælpe med at stabilisere mit bækken, så jeg ikke hænger lidt i den ene side.

Søndag var den store race day. Jeg løb meget rundt mens løbene var i gang, men har kun givet mig 3 km for det. Efter løbene joggede jeg 7 km med Kersti og Niels Kim.

Mandag måtte vi løbe kl. 6.15 fordi vi skulle med en tidlig bus til lufthavnen. Jeg løb 11 km med Maria Larsen og Anna Møller. Louise var med på 8 km og Sara og Simone på en lille del af turen.
Da vi kom til lufthavnen havde vi en del tid at slå ihjel. Sara, Peter Glans, Abdi og Mads løb en 10-12 km inden vi checkede ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar