tirsdag den 8. december 2015

Marathon?

Det går rigtigt godt med løbetræningen. 60 km om ugen er jo ikke meget, men det ser lyst ud fordi jeg ikke har ondt nogen steder.
Så kan jeg begynde at drømme om at løbe Marathon til foråret? I så fald skal jeg kunne klare en stor øgning i træningen uge for uge.

Mandag løb jeg 13 km på en time.

Tirsdag fik jeg 8 km ved fællestræningen. Herefter var jeg i X-trainer til spinning duel med vennerne i Allerød Cykleklub. Det gik overraskende godt. Jeg holdt 255 watt i snit i en time. Jeg lå længe med puls 182 og kom helt op på 189 i afslutningen. Jeg har altid haft relativ høj puls.

Ved træningen løb vi 10x550m. Stemningen var igen kanon. Anna og Louise løb kun 6 ture, så blev de sendt hjem. Der skal bare trappes ned nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar