onsdag den 9. marts 2016

Så er det baglåret den er gal med

Selvom jeg må erkende at resten af mit løberliv formentlig bliver forbundet med en form for smerte, vil jeg gøre alt hvad jeg kan fra nu af for at finde den balance der skal til for at kunne løbe uden problemer så vidt som muligt. Det jeg erfarer er at lige så snart jeg får styr på en overbelastning kommer der en ny.
Jeg var ellers fornuftig søndag og holdt fri. Jeg fik 50 km på den uge.

Mandag kørte jeg tidligt til Amager og løb morgentur ved strandparken. Det gik godt. Jeg jeg løb 12 km med 4:30 i gennemsnit.
Men i løbet af dagen fik jeg ret ømme baglår.

Tirsdag var det ikke bedre, så jeg joggede kun ved vores træning. Vi løb 5x1 km. Jeg kan ikke afsløre noget så tæt på DM 10 km :-) Men det så godt ud.

Onsdag holdt jeg fri. Mit højre baglår var rigtigt ømt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar