mandag den 21. marts 2016

Træningslejr

Blovstrød Løverne har nogle gange været sydpå i januar, men i år er træningslejren lagt i påsken i Albuferia i Portugal. Kersti tager sig af vores 7 løbere. Da vi har slået os sammen med Bagsværd og pigerne Høj, Wiborg og Dorthea fra Jylland er gruppen på ca. 30 i alt. Silkeborg er samme sted og deres løbere vil også indgå i træningsgruppen.

Jeg må passe min træning herhjemme. I sidste uge fik jeg kun løbet 4 ture på 22 km i alt, fordi baglåret driller mig. Det kommer helt sikkert fra ryggen.
Jeg kom dog igang med at cykle. Det blev til 3 ture på hver 80 min, så altså 4 timer i alt. Søndag kørte jeg for første gang på landevejen. Det var en meget positiv overraskelse, at jeg kunne køre 31,0 km/t i snit over 42 km. Jeg kunne ikke træde så tunge gear, men ellers var det rigtigt fint. Jeg plejer at skulle køre nogle ture omkring 29 km/t før jeg finder det gode tråd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar