mandag den 27. maj 2013

100 km på Zakynthos

Vi har været på en dejlig ferie på en af de Ioniske (vestlige græske) øer Zakynhos. Det er en dejlig grøn ø med mange skønne strande og sympatiske mennesker. Havskildpadden Caretta Caretta yngler i det område vi boede i, så det var med respekt for naturens skønhed, at jeg løbe mine ture på stranden. Vi var mere aktive end tidligere da vi havde små børn, så vi var på sejlture, kørte øen rundt, geo cachede, cyklede og snorklede.
Uge 20 sluttede jeg med 12 km med en del bjerge på Zakynthos, og fik i alt 82 km + 34 point primært fra 100 km cykling. Intensitet var der tirsdag og via en 5000 m torsdag.
Uge 21 startede jeg med at være godt stegt i lårene. Så jeg løb mest almindelige ture og svømmede i den skønne pool, som nærmest var et 50m bassin. Vi lejede også cykler og jeg tog en cykel træningstur en af dagene. Lørdag løb jeg 25 min fartleg, men det var også hvad det blev til af intensitet. I alt 88 km + 25 point fordelt på cykling og svømning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar