søndag den 12. maj 2013

Uge 19

I dag cyklede jeg en omvej til arbejde og den direkte vej hjem, så det blev til 51 km + 36 km på MTB.

Ugen har været kanon. Det er meget længe siden jeg har klaret 3 gange interval på en uge, og haft overskud og gode ben stort set hver dag.
Det er godt at løbe progressivt på intervallerne, men jeg overdriver det. Tirsdag var det fra 2.36 til 2.27, torsdag fra 5.10 til 4.54 og lørdag fra 3.27 til 3.15. Jeg vil arbejde på at halvere den progressivitet.

I alt 66 km løb og 37 point for alternativ blev det til på ugen. Det er ikke så meget, men det er fint nok, når der er så mange pas med intensitet. Og jeg har en 5000m jeg skal være frisk til på torsdag. Jeg er som et lille barn af spænding, fordi jeg ikke har løbet en reel konkurrence siden E-løbet. Jeg burde kunne komme under de 17 min jeg har tilmeldt mig på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar