tirsdag den 28. maj 2013

Mandag morgen nød jeg en tur i skoven. 11 km /46 min, hvoraf jeg løb 4 km på 15.01 (tempostigning 3.52 => 3.39)
Om eftermiddagen cyklede jeg 32 km med min søn Joachim. Tempoet var 26,0 i snit, og han blev først træt efter 40 min. Det er sgu meget godt :-) 

Tirsdag var vi vold mange på banen til 12x300m eller 4x2x300m. Det er en udfordring at få fat plads i inderbanen, når vi er så mange. Jeg løb 52,7 sek. i snit på 12 stk. Vi startede hvert 2. minut, så pausen var altså ca. 67 sek. Martin Idoff imponerer på korte intervaller, men også Jonas, Asbjørn, Almeida, LaybournP-J og TJ så godt ud. Og så blev jeg presset af Dorte i starten og af Emily og Karina på de sidste.
Jeg kørte en omvej på MTB til træning, så jeg fik sneget 30 min cykling ind i dagens pensum.

Jeg har haft lidt ondt i min venstre forfod siden i søndags, hvor jeg kortede turen ned. Jeg satser på, at det går over af sig selv. Jeg masserer foden og sørger for at den er blød og bevægelig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar