tirsdag den 7. maj 2013

Mandag havde jeg naturligvis lidt ristede stænger, men efter 1,5 km jog satte jeg farten op og løb de næste 8 km i ca. 3:58 tempo. Med 1,5 km afjog blev det til 11 km i alt og derudover en god gang mave/ryg.

Tirsdag var der et kæmpe fremmøde på banen til vores intervaller. Vejret og stemningen kunne ikke være bedre. Vi løb 6x800m eller 6x400m. Og alle startede sammen på hver interval. Vi vægter det social meget højt, og det fungerer rigtigt godt på denne måde.
Jeg lå igen i en god gruppe med Vienberg, Laybourn, Stephen og Idoff. Lige bagved lå mini-Hartlev og Jonas og løb et kanon pas, og langt foran lå Pär-Johan. På den første omgang var der naturligvis pace af Asbjørn, Emily, Louise og Josefine. Fed træning. Jeg løb 2.33 i snit på mine 6x800m med ca. 2:30 i pause.
I alt 12 km på træningen plus en halv time MTB på vej til/fra træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar