fredag den 11. januar 2013

Jeg er inde i en god periode, hvor jeg naturligvis er lidt træt, men har masser af lyst og ikke ømme ben,som jeg ofte får, når jeg øger træningen.

Torsdag løb vi en god time i skoven med pandelamper. Vi løb nogle ryk undervejs. Først 4 min, så 2x2 min og til sidst 8 min med 30/30 sek. Da jeg løb til og fra træning fik jeg 22 km i alt. Kasper træner rigtigt godt og har en god speed. Det var godt at se Christoffer tilbage efter en lang pause. Og hvor der der bare kommet mange unge løbere i gruppen. Det er fedt at se - og godt at der også er kommet nye trænere til.

Fredag startede med spinning. Det skulle have være lav-intenst, men så var der en ny instruktør, som fik mig lokket med på at give den gas, så det blev pænt hårdt. Efter spinning var jeg til pilates med Marianne Gram.
Om eftermiddagen løb jeg 7 km /31 min på bånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar