torsdag den 24. januar 2013

Træningslejr ved Malaga

Fredag rejste Steffen, Jonas, Kristian og jeg til Malaga og de næste dage kom der flere til, så vi i alt var 8 på turen. Jeg gik desværre ind i campen med et ømt knæ og lidt ondt i skinnebenet, så jeg fik ikke selv det store ud af dagene træningsmæssigt. Det er nogle dejlige mennesker at være sammen med, så turen var meget vellykket alligevel. Kasper og Jonas var lidt ramt af sygdom. De andre var helt på toppen, og især Kristian og Steffen fik trænet meget mere end de plejer.

Fredag var det lunt da vi løb en 10 km langs stranden.

Lørdag formiddag var det uvejr med voldsomt regnvejr, så vi løb kun 7 km.
Lørdag eftermiddag var vi på stadion, hvor Jonas, Kristian og Steffen løb gode intervaller. Jeg joggede rundt og fik 12 km i alt.

Søndag formiddag gav Dorte en udfordrende rundvisning i bjergene. Det var fedt at knokle opad, men jeg får altid ondt i lårene af at løbe nedad. I alt 15 km på 90 min.
Søndag aften løb vi endnu en tur langs stranden. Jeg fik 11 km.

Uge 3 bragte mig op på 112 km med 12 kvalitets km og 21 point for spinning og core.

Mandag havde jeg rigtigt ømme lår. Jeg joggede 7 km om formiddagen og 8 km om eftermiddagen. De andre løb en lækker intervaltræning på banen.

Tirsdag joggede jeg 7 km om formiddagen og så skulle jeg hjemad. Steffen "gik amok" med en 30 km morgentur og 12,2 km til aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar