onsdag den 16. november 2011

En lidt sindsyg dag, som nok straffer sig de næste dage. Jeg kørte til Roskilde og løb på lørdagens crossrute. Underlaget er 100% græs og de mange sving der ses på kortet er ikke noget problem. Der er ikke mudder, så man kan faktisk løbe i flade sko. Jeg tager dog pigsko på, da jeg vurderer, at de giver mindst risiko for at vrikke om. Jeg håber, at ruten er bred nok til de mange overhalinger der vil blive med over 80 hold.
Jeg løb 10 runder og så lidt mere rundt på grusstierne. I alt 16,5 km / 71 min hvor jeg startede i 4:30 og var nede på 4:00 til sidst.
Jeg troede ikke jeg kunne nå det, men jeg kom til cykelklubbens spinningcup i X-trainer studio i Bagsværd om aftenen. Jeg havde planlagt at rulle de 45 min igennem. Men så bliver man jo grebet af det møj, så jeg kørte 43 min opvarmingen og herefter 41 min ræs. De sidste 10 min holdt jeg dog pænt igen, for læggen begyndte at true med krampe. Klart når man ikke har cyklet i 2 mdr. Jeg placerede mig overraskende pænt i "feltet" i forhold til indsats og cykelform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar