torsdag den 3. november 2011

Onsdag var jeg i tvivl om jeg skulle løbe, for der var stadig ømhed i lårene. Jeg valgte det kloge og tog lidt let kondicykling, coretræning og stræk. Så var jeg nemlig klar til 2 ture torsdag. Jeg startede med en 11 km / 45:30 hvor jeg løb 4 km i 3.55 tempo og resten på 4:40-4:15. Om aftenen var vi igen imponerende mange til træning. Både børn og voksne. Jeg løb fartleg med Thomas, Lea, Martin P, Nicholas, Viktor og Christoffer. De andre piger løb en rolig tur med de gutter som også bare skulle slappe af, mens Lasse trak de hårdeste drenge ud på tempotur. Og så var der en masse unger som trænede med Kersti og begyndertrænerne. Bagefter holdt Christian Madsen en super aften om motivation for Elitegruppen. Fantastisk god stemning vi har :-) I alt 22,5 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar