søndag den 4. december 2011

Uge 48

Det var planen, at jeg også ville have løbet 100 km igen i denne uge, og så slappet af i næste uge. Men jeg er ved at være lidt slidt, hvilket bl.a. kom til udtryk ved en underlig fodskade og svingende motivation. Så i weekenden valgte jeg at sove længe og holde pause. Mine lægge var spændte pga. en ret hård spinning fredag aften, og min lyst til at slæbe mig ud i blæsten på stive ben var bare ikke så stor.
Det blev derfor kun til 74 km på 8 pas, hvoraf kun et pas var med intensitet (AT tempo). 2 times spinnning fik jeg oveni.
Næste uge sætter jeg ikke noget mål for. Jeg tar en dag af gangen. Onsdag er der spinning cup med cykelklubben, hvor vi skal køre Alpe d`Huez. Søndag kunne jeg godt tænke mig at have friske ben til en langtur med Them-gruppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar