søndag den 11. december 2011

Uge 49

Hvor er det fedt at se den succes drengene havde ved EM cross i dag. Rigtigt meget af det skal Niels Kim have æren for. Tænk at hans filosofi om at sænke udtagelseskravene har ført til, at løberne har øget kravene til deres egen træning og måske også ændret deres opfattelse af hvad der er muligt at opnå.
Næste år kan vi have stærke hold for junior, U23 og senior. Nu skal vi bare have kvinderne med.

Jeg savner den fornemmelse man har, når kroppen bare er fyldt med energi og man er "flyvende". Måske er det alderen som gør at den ikke kommer mere?
Selvom jeg bestemt ikke har været på toppen i denne uge, gennemførte jeg en god mængde.
110 km på 9 løbepas blev det til. Heraf var der godt nok kun 2 halve intensitetspas, men til gengæld var spinning-passet 110%.
Jeg prøver at gå op på 120 km i næste uge. En tur med Them gruppen er stadig ønsketænkning :-)

1 kommentar:

  1. Jeg tror ikke det er alderen, men årstiden :) Man er sgu så træt når det er mørkt. Vi må glæde os over det fortsat milde vejr. Op mod 10C i december er nice.

    SvarSlet